Alwaaaanniiiii...
Sambutan Maulidur Rasul .
Saturday 11 February 2012 • 18:09 • 0 comments

Photobucket


Helloo , goodmorning . Hari ni aku bangun awal dohh . Hahaa ^^ . Ok , straight to the point . Kemarin sekolah SMKBBD sambut maulidur rasul . So , aku terpaksa memaksa diri untuk bangun awal sebab start pukul 7:30 .  Then , kna berarak pulaa . Kna ikut rmah sukan sebab cgu nak ambil mrkah stiap rumah skan. Berarak ta jauh sangat . Keliling luar kawasan sekolah jaa . 

Lepas berarak , kmi beratur dekat perhimpunan . Time tu cgu umumkan rumah mana yang menang . Yang keempat , rumah Waja , yang ketiga rumah Satria , yang kedua rumah Wira dan yang pertama rumah Putra . Aku rumah Wira . Oke letuww kann dpat nombor 2 . :)

Lepas tu , rehatt . Aku cari lah geng aku . Ok , dahh jumpaaaaaa ! Lepas rehatt kann budak2 form 1 kenaa berkumpul dekat dewan tertutup . Sebelum masuk tu , kami lepak lah dulu dekat tepi padang . Memang best laa kena angin . Sambil2 tuu kami dok gossip pasall dua orang minah ni . haha , aku tak ikut sekali kutuk ok cumaa dengar jaa . Gilaa kott gelak tak berhenti . Mcam orang sawann . Hahaa .

Then , lepas kami masuk dewan tu cgu bagi kmi tengok movie 'Black Beauty' . Aku tak tengok ponn . Hahaa , dok belakang mana nak nampakk .Sambil2 tu aku dok ushaa DIA . Hahaa . Kami main ja dekat belakang tuu . Yang aku dok main spekmata aiman . Hahaa . Lepas 3 jam duduk situ kitorang balikk . Sampai rumah aku tidor . Hahaa , teroknyaa hang Alwani . Oke , byeeee :)



Disclaimer
No harsh word please !


Hello, my name is Alwani Bt Ismail. I don't need a followers. But i need this blog and my readers . Big thanks to you for stepping my blogg :)




Tagboard
Shout out loud !


Your cbox code goes here ;3

Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them