Alwaaaanniiiii...
Rinduu :/
Tuesday 28 February 2012 • 18:28 • 0 comments

Photobucket

Hi :( . Emm , sedihh nakk cerita ni . tapi nak ceritaa jugaa . Aku rindu sangat-sangat geng SKBukit Tinggi akuu . Teringat gila katt hampaa weyy . Mai tulis namaa sorang2 :Amni , Anis , Hidayah , Najihah , Jazlinaa , Syafiqah ,    Liyanaa , Luqman , Faiz , Habib , Hafizuddin , Eiman , Firdauss , Yazid , Asyiq , Azrie dan semuaaa tahun 6 . Huh , penat aih dok pikiaq . Jom ingat kenangan bersama gambar yang aku curi dri kwan2 aku . Hahaa

Gmbar ni aku ambil dekat album Jazlinaa . Hee , sorry nohh 
Abaikan mukaa aku >< . Jazlina bju ptih dn Anis bju pink yg awesomeee tuu :)

Ni Faiz panjangg dann Azrie . 

Mukaa aku minyakkkk . Hat lain comeyy . Mum dok tengok azrie letuww . Hahaa

4 daraa pingitann . Hahaaaaa


Tengok budak ni kann aku ada story . Budak ni nama dia Aiman . Diaa comey sangat . Amni laa yang jumpaa dia dulu . Dia ni darjah 2 dah sekarangg .Pagi2 kalau datang sekolah Amni mesti cari diaa . Penah sekali  kali kami buli diaa . Hahaa , nangiss mcam nak runtuh bangunan .

Tapi semuaa tu kenangan . Ingat dakk wey time kitaa main aiss sampai basah abis baju , kelass pon penuh dengan airr , pi tusyen malam2 dok main dekat tandas , Amni gelakk sampaii nak runtuh bangunan , time jamuan kt 6 excllent , pipi makan kek , hahaa . Rindu korangg sangat2 . Kbyee :(

I will never forget you and nobody can replace you in my heart :(









Disclaimer
No harsh word please !


Hello, my name is Alwani Bt Ismail. I don't need a followers. But i need this blog and my readers . Big thanks to you for stepping my blogg :)




Tagboard
Shout out loud !


Your cbox code goes here ;3

Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them