Alwaaaanniiiii...
Hangout :))
Saturday 18 February 2012 • 06:10 • 0 comments

Photobucket


Hi ^^ . Hari ni bestt sangatt . Dah 2 bulan aku tak hangout sekali dengan kawan-kawan akuu . Hari ni tercapai lah juga . Jom , aku dah nak start berceritaa dah ni .  Amaran ! Entry ini agak panjang la jugaa . :)

Firstly , kitorang kumpul dekat rumah Anis . Yang pergi 7 orangg . Amni , Anis , Hidayah S , Hidayah A , Mumtazah , Aisyah , Alwani (aku letuwww ) .Kitorang  pergi dengan ayah Mumtazah . Bertolak dalam pukul 1:40 petang . Ohh , aku tak habaq pon kan pi hangout dekat mana . Hehee , kami pi Aneka jaa . Aneka yang dekat Jitra Mall tuu .Pukul 2:00 petang kitorang sampai .Sampai2 jaa , kitorang merayau-rayau dulu dekat luar dan dalam tuu . 

Pukul 2:30 pulakk kitorang pergi Pizza Hut . Tapi Aisyah belum sampai lagi . Then , kitorang ambil order dulu sambil tunggu diaa . Sudah 10 minit kitorang tunggu dia pon sampai . Dan sudah 30 minit kitorang tunggu Pizza pon sampai bersamaa 6 milo ais dan 1 lemon tea . Nyumm nyumm , hahaa . sedappppnyaaa ! :) Terdapat RM63.75 di resit yang kami terimaa . Hahaa , masing-masing keluarkan RM10 ok . Tadak sapa nak belanja ampa makann . Hahaa :P

Perut pon dah di isi tapi belum kenyang . Hahaa . Lepas tu jalan-2 menuju Aneka . Eh-eh kami terjumpa teacher Ng laa . Hai , teacher :) . Comel laa teacher . Hahaa . Ok then , merayau-2 . Cadang nk tengok wayang tapii dimansuhkann . Hahaa . Pergi laa mencari selendang lah , tundung lah , inner laa , haii . Tapi aku tak cari pon benda tuu semuaa . Aku dok mencarii G-shock pink . Hahaa . Tujuan aku pergi untuk mencari G-shock pink okayy . 

Malangnyaa nasib aku , tak jumpaa langsongg ! Dah berpuluh-puluh kali aku pusing tapi tak jumpaa . Sedihnyaaaaaaaaaaaa ! Yang Amni pulak nak mencari jarum peniti . So kami menyeberang pergi C-Mart . duaa orang . Tinggai depaa kat anekaa . hahaa . Tetibaa hujann turunn . Hahaa , bestnyaa kami men hujann . jumpaa dah kott jarum tuu then dia ajak aku pi cari geng 5 orang tu plak . Lepas dah jumpa kami pi tengok orang main bowlingg . Tengokk jaa tak main ponn . Hahaa . 

Okay , lepas tu balikk . Aku penat menaip . Thanks girls for this dayy . BYEEE ! :)

Disclaimer
No harsh word please !


Hello, my name is Alwani Bt Ismail. I don't need a followers. But i need this blog and my readers . Big thanks to you for stepping my blogg :)




Tagboard
Shout out loud !


Your cbox code goes here ;3

Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them