Alwaaaanniiiii...
Ta sangka la pulak .
Thursday 29 December 2011 • 23:47 • 0 comments


Haii . Ta sangka apa pulok dah ? Emm , jap nak pikir . Haa , ta sangka kan 2011 dah nak berakhir .  Besok lusa abis laa 2011 nihh . 

2012 pulak muncul . Aku berharap sangat 2012 is better than 2011 . #ceehh , speaking pulokk dioo ? 
Tapi aku tak akan lupakan kenangan 2011 . Kenangan manis , pahit , masam , tawar semua ada dalam 2011 #tudiaa mengarot daa . 

Tapi semua yang berlaku adalah takdir . Paling aku menyesal dalam 2011 adalah keputusan UPSR aku . Menyesal sangat-2 sebab tak dapat 5A . Tapi aku dah sedar . Semua tu tak penting sebab ' Kejayaan tak perlu dikejar tetapi ilmu yang harus dikejar dan dicari . 

Haiii 2012 , Baiii 2011 :) 


Disclaimer
No harsh word please !


Hello, my name is Alwani Bt Ismail. I don't need a followers. But i need this blog and my readers . Big thanks to you for stepping my blogg :)




Tagboard
Shout out loud !


Your cbox code goes here ;3

Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them